REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.jubilerstwokaminscy.pl

 

SPIS TREŚCI:

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE.

2.PODSTAWOWE DEFINICJE OBOWIĄZUJACE W SKLEPIE INTERNETOWYM.

3.USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

4.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

5.SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

6.KOSZTY, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

7.REKLAMACJA PRODUKTU

8.PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

9.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

10.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

12.O NAS

13.ZAKUPY

14.PŁATNOŚC I DOSTAWA

15.USŁUGA GRAWEROWANIA

 

Sklep Internetowy www.jubilerstwokaminscy.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.jubilerstwokaminscy.pl prowadzony jest przez Justynę Front-Kamińską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI WIELOBRANŻOWE JUSTYNA FRONT KAMIŃSKA  wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Żwirki 3b Jelcz Laskowice 55-220 Jelcz Laskowice, NIP 912 176 9655, REGON 021734177 , numer probierczy: 21130, adres poczty elektronicznej:jubilerstwo.kaminscy@gmail.com, numer telefonu: +48 792-248-128 oraz +48 508-248-128.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

 

§ 2

Definicje:

 

DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma, usługa bądź prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.jubilerstwokaminscy.pl.

SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – JUSTYNA FRONT KAMIŃSKA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI WIELOBRANŻOWE JUSTYNA FRONT KAMIŃSKA wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice, NIP 9121769655, REGON 021734177  , numer probierczy: , adres poczty elektronicznej: jubilerstwo.kaminscy@gmail.com, numer telefonu: +48 792248128 oraz +48 508248128.

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

§ 3

USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

 

W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia

Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż nowe konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jubilerstwo.kaminscy@gmail.com lub też pisemnie na adres: ul. Żwirki  3b, 55-220 Jelcz Laskowice.

Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

 

Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Tryb postępowania reklamacyjnego:

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:

pisemnie na adres: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:jubilerstwo.kaminscy@gmail.com;

Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

§ 4

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

 

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym .

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym .

Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez  udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz  przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.  Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

 

§ 5

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

 

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

 

Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz PayPal – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności .

Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl , PayPal.com,Przelewy 24. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzą:

PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.

 

Termin płatności:

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

§ 6

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

 

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice– w Dni Robocze, w godzinach od 08:00 do 21:00 , w soboty w godzinach od 08:00 do 21:00 ORAZ W NIEDZIELE OD 10:00 DO 19:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy

 

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jubilerstwo.kaminscy@gmail.com;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Klient, który wykonuje reklamacje z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

§ 8

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

pisemnie na adres: ul. Żwirki  3b, 55-220 Jelcz Laskowice;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:jubilerstwo.kaminscy@gmail.com;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku lub na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

 

§ 9

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

 

Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

 

§ 10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

Zmiana Regulaminu:

Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

 § 11

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY



 Adres do zwrotu

 JUBILERSTWO KAMIŃSCY GRZEGORZ KAMIŃSKI

 ŻWIRKI 3B

 55-220 JELCZ LASKOWICE 


 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  

 UWAGA !!! Towar wykonany na zamówienie ( skracany,przerabiany itp.) nie podlega zwrotowi. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 [DANE SPRZEDAJĄCEGO]
.............................................
.............................................
............................................. 

Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. .
Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko..........................................................................................
Login Allegro..............................................................................................
Adres ...........................................................................................................
Data..............................................................................................................
..................................................................................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 

§ 12

O NAS

 

Szanowni Państwo nasza firma Jubilerstwo Kamińscy działa od 2012 roku na rynku jubilerskim. Oferujemy szeroką ofertę wyrobów ze złota jak i ze srebra w bardzo przystępnych cenach. Prowadzimy swoje salony na rynku lokalnym jak i oferujemy sprzedaż w sieci. Naszym celem jest zadowolony klient, potrafimy zaspokoić najbardziej wyrafinowane gusta. Zakup naszych wyrobów będzie dla Państwa przyjemnością, jesteśmy do Państwa dyspozycji poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Paczkę nadaną do Państwa osobiście pakujemy z największa starannością o każdy szczegół oraz monitorujemy wysyłkę aby bezpiecznie dotarła do klienta. Cieszymy się bardzo dużym zaufaniem klientów co jest dla nas najlepszym wynagrodzeniem i świadczy o naszym profesjonalizmie. Serdecznie zapraszamy do zakupów !

Firma nasza jest zarejestrowana w Urzędzie Probierczym pod nr: 21130.

 

§ 13

ZAKUPY

 

1. W jaki sposób oraz kiedy można się z Nami skontaktować?

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 21:00  w sobotę w godz. 8:00 – 21 ORAZ W NIEDZIELĘ OD 10:00-19:00 za pośrednictwem następujących kanałów wsparcia:

(+48) 792 248 128
(+48) 508 248 128
jubilerstwo.kaminscy@gmail.com

Nr. GG.42030773

2. Jak złożyć zamówienie na stronie internetowej?

W przypadku Sklepu Internetowego na procedurę zamówienia składa się w szczególności:
- wybór zamówionego Towaru
- oznaczenie adresu dostawy
- wybór sposobu potwierdzenia transakcji (faktura, paragon fiskalny)
- wybór formy płatności
- zaakceptowanie niniejszego Regulaminu
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
- kliknięcie w przycisk w Sklepie Internetowym "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub o równoznacznej treści
Zamówienie składa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia i podanie niezbędnych danych w celu prawidłowego wykonania zamówienia (imię, nazwisko, adres, adres e-mailowy, itp.) lub zalogowanie się na osobiste Konto Klienta.
Zamówienie może zostać zmienione lub wycofane do chwili dokonania płatności przez Klienta. W takim przypadku umowa uznana zostanie za niezawartą.

3. Czy zakupy na stronie Jubilerstwo Kaminscy są bezpieczne?

Prywatność naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań by zakupy w naszym sklepie były maksymalnie bezpieczne zarówno dla naszych Klientów jak również dla nas. Stosujemy najlepsze rozwiązania informatyczne oraz korzystamy z profesjonalnych firm hostingowych by chronić dane naszych Klientów.

 

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Każde zamówienie poza zamówieniami specjalnymi można realizować telefonicznie od poniedziałku do niedzieli w godz. 8:00 – 21:00  w sobotę w godz. 8:00 – 21:00 , oraz w niedzielę od 10:00-19:00

(+48) 792 248 128
(+48) 508 248 128

 

5. Czy podane ceny są cenami brutto?

Wszystkie ceny są cenami brutto. Do ceny Towaru należy doliczyć koszt przesyłki zgodnie z cennikiem znajdującym w zakładce koszty dostawy. Cena Towaru w Sklepie Internetowym może ulegać zmianom. Dla Klienta wiążąca jest cena z chwili złożenia zamówienia.

 

 

 

6. Jak pakowany jest produkt?

Każdy produkt jest starannie i dokładnie pakowany przed wysyłką. Otrzymają Państwo opakowanie stosowne do rodzaju zakupionej biżuterii .

 

7. Czy mogę zasięgnąć informacji na temat produktu, których nie ma w opisie?

Doskonale wiemy, jak ważne jest kompetentne komunikowanie się z klientem i zrozumienie jego potrzeb. Staramy się, aby Klienci mogli korzystać z naszej pomocy i doświadczenia w możliwie najszerszym zakresie. W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie oraz dodatkowych zdjęć prosimy o kontakt mailowy na adres jubilerstwo.kaminscy@gmail.com

 

 

8. Skąd mam mieć pewność że oferowana biżuteria jest autentyczna?

Cały asortyment sklepu posiada cechy probiercze obowiązujące dla srebra i złota na terenie Rzeczpospolitej zatwierdzone przez uprawnione do tego organy.

§ 14

  PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

 

1. Jakie formy płatności akceptujecie?

PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU
Zapraszamy do zakupów w siedzibie firmy.
JUBILERSTWO kAMINSCY, ul. Żwirki 3b, 55-220 Jelcz Laskowice

PRZELEW KRAJOWY
DANE DO PRZELEWU: JUSTYNA FRONT KAMIŃSKA DRZEMLIKOWICE 5 ,55-200 OŁAWA   

BANK BGŻ BNP PARIBAS:  44 1600 1462 1846 4789 8000 0010 


SZYBKIE PŁATNOŚCI PAYU

Szybkie płatności za pomocą platformy PayU. Polecamy ten sposób płatności, ponieważ płatność jest widoczna na naszym koncie natychmiast, dzięki czemu od razu możemy przystąpić do realizacji zamówienia.


PRZEKAZ POCZTOWY
Ważne, by w tytule przekazu wpisać nr zamówienia.
Dane firmy: Jubilerstwo Kaminscy ul. Żwirki 3b 55-220 Jelcz Laskowice

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Możesz zapłacić za swoje zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

SERWIS PRZELEWY 24

Przelewy24 kładzie ogromny nacisk na dostarczanie najwyższej jakości aplikacji i profesjonalnych usług, aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów.

 

2. Czy wysyłacie towar natychmiastowo w dniu zapłaty?

Jeżeli dostępność produktu to "natychmiastowa wysyłka" i płatność za zamówienie jest widoczna na naszym koncie bankowym przed godziną 14:00, to wysyłka zakupionego towaru następuje tego samego dnia do godziny 18.00.

 

3. Czy mogę śledzić zamówienie złożone na stronie internetowej?

Informacje o nadaniu przesyłki, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki online zostaną przesłane na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

 


PRZESYŁKI ZAGRANICZNE (tylko płatność z góry)

Kurier DHL ( czas dostawy):
- 50 zł: Niemcy ( 2 dni )
- 90 zł: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry ( 3-5 dni )
- 90 zł: Wielka Brytania ( 3-4 dni )
- 140 zł: Bułgaria, Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Włochy ( 3-6 dni )

 

5. Czy przesyłka jest ubezpieczona i czy ubezpieczenie jest zawarte w jej cenie?

Przesyłka krajowa jest ubezpieczona na całą wartość zamówienia i jest to zawarte w podanej cenie wysyłki.
Przesyłka zagraniczna nadawana jest jako list polecony wartościowy z ubezpieczeniem dla krajów uczestniczących w wymianie listów z zadeklarowaną wartością. Pozostałe przesyłki nadawane są bez dodatkowego ubezpieczenia.

 

§ 15

USŁUGA GRAWEROWANIA

 

1. Na jakich przedmiotach można wykonać grawer?

Grawer wykonujemy na przedmiotach o płaskiej powierzchni , na pierścionkach ,obrączkach w wewnątrz jak i na zewnątrz, które mają zaznaczoną opcje grawerowania w polu informacji o produkcie. Do niektórych przedmiotów nieposiadających takiej powierzchni możliwe jest dopięcie , na której zostanie umieszczony grawer. Jest to opcja dodatkowo płatna. W celu uzyskania informacji odnośnie dostępności grawerowania, prosimy o kontakt mailowy jubilerstwo.kaminscy@gmail.com

 

2. Ile znaków mogę wygrawerować?

Przed ostatecznym podaniem treści graweru prosimy o dostosowanie liczby znaków do wielkości przedmiotu, tak by grawer był czytelny. Im więcej znaków tym mniejsza czcionka i mniejsza czytelność graweru.

 3. Czy można wykonać grawer na pierścionku lub obrączce?

Grawer na pierścionkach jest możliwy pod warunkiem, że pierścionek ma szeroką obrączkę. W przypadku, kiedy nie ma ona szerokości minimum 1,5mm nie będzie możliwości uzyskania wystarczającej czytelności grawera.
Grawer na obrączkach ślubnych wykonujemy czcionką ozdobną i pogrubioną. W niektórych przypadkach istnieje możliwość graweru na zewnętrznej części obrączki.

 

4. Jaką czcionkę wybrać na grawer?

Sprawdzonymi, czytelnymi i dobrze wyglądającymi czcionkami są litery wąskie ozdobne lub jednoelementowe. Należy pamiętać, że czcionka ozdobna dobrze prezentuje się przy inicjałach bądź grawerze pojedynczych liter, jest natomiast nieczytelna przy pełnych słowach czy datach. Podając treść graweru warto zwrócić uwagę czy nie zawiera ona błędu, czy litery drukowane są użyte celowo (litery drukowane zajmują więcej miejsca), oraz na której stronie przedmiotu ma być umieszczony grawer. Wzornik czcionek umieszczony jest w zakłatce grawerowanie w naszym sklepie.

 

5. Czy mogę wygrawerować znak specjalny lub grafikę?

Grawer liter i cyfr wykonujemy dla naszych klientów bez pobierania dodatkowych opłat. Odpłatny jest natomiast grawer znaków specjalnych (serduszka, nieskończoności, itp.), jak i grawery grafik, zarysów zdjęć. Pytania dotyczące graweru prosimy kierować na adres.  jubilerstwo.kaminscy@gmail.com

Każda usługa grawerowania opóźnia wysyłkę biżuterii.